Sunday, April 16, 2006

I would like an explanation

Sometimes when you can't explain yourself, when you can't understand all the shit in your head, when you wonder why you're in this skin why not someone else, when you wonder where to put all these thoughts you have, where to turn and where to go when nothing makes sense, it would be nice to have someone explain it for you or to you if you can't. Someone who knows you so well but doesn't bother you with it...It's weird. I question things on this planet, there's always something I have to say or write about...and not enough people who understand or who have something to share...

So I keep writing....writing until my hand hurts so bad that I have to stop...then I type but I can't type all that I have in me...it's not for public...it's not for everyone to see.....And yet I don't find myself that different from others...mainly because I'm human too and we go through pretty much same shit in our lives...but people don't understand no matter how similar they are or how similar their mind set is built....

You doubt things around you, yourself too....and you wish that sometimes what you need comes to you on its own....I was never so restless before....is this how process of growing up looks like?

By the way did you realize that there are millions of pictures with people posing with their guitars?....LOL...I know this is not really related to this topic but only today I probably saw 10 pictures of people posing with guitars...And now I think that it became so cheesy...if you're not actually playing it, even on stage or with others or in front of someone, than stop taking 100s of pictures with you hugging your guitar, kissing guitar, being on the floor with your guitar, guitar on your head, guitar behind your back...hahahahah....this is not about guitar anymore...it's about being pathetic...there it's my opinion like it or not....and what's funny most of those 'guitar pictures' are with girls...

In my case I only have 5 pictures with my guitar that I took in three years and if I posted any of them it was one not all 5 of them......I wish people pose less with those guitars and play more....Yes I know girls are taking over the music world but shit stop harrassing that poor guitar if you're not gonna do anything else....I wish half of those people could write as many good songs as they posed in front of the camera with guitars...Yes we know everyone can sing and play on TV these days...it became a joke..

I think one or two pics of you posing with guitar is enough but if you wanna make a collection of more than two then DON'T post it on your web page...keep it somewhere else...or I'll get sick of that guitar really...and I'm not gonna think of you as a musician but more like a poser....One picture is enough for me to know that you play something ok?? Girls tend to do this more often so I would like to say if you want others to take you seriously stop harrassing that guitar and play for f*ck sake....Yes we know you sing and play guitar but show me that when you're on stage not you hugging your guitar on your web page with 5 other pictures done the same way....Thanx!

Damn how about people just sing and pose less...lol....

Cheers!!

4 comments:

Miki said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH i make it real easy - i don't own a guitar so don't shoot! Yeah i see it all the time....guitar this or that OR drums for that matter...it's like chicks with dicks hahahhahahaah as you said it's not necessary to lick your guitar all the time after all it's just a [i]thing[/i]...LOL

Miki said...

Sorry about the html mistake....lol

D said...

LOL....CHICKS WITH DICKS......hahahahaha...this is the best expression I heard in a long, long, long time...Miki you simply ROCK.....LOL....

Well as you know I have guitar and you took two pics of me with my guitar and on one of those pics I did pose for the fun of it...I have no intention to make 10 of those pics just to show others how I love my guitar...it's silly....people should really tone it down...lol...Thanx for the comment...chicks with dicks hahahahahaha....

Miki said...

As you said you have posted one of them and it's not any weird posing...you were not just posing but posing with playing....at least you know all the notes! Unlike 'chicks with dicks' who just happen to get a guitar (or drums!) somewhere and then make it like a clothing accessory...lol
Pipi is going crazy here because she saw the bird outside and she's making those weird noises....LOL
YOU ROCK 2!
LUV YA!