Friday, December 22, 2006

mother tounge

Pjesma
Mrezama za ljude, lancima za ribe,
privukla si me okovima od zlata,
rukama oko vrata,
konopcima ljubavi
svezala si me radosti draga
okovima od zlata,
rukama oko vrata,
konopcima ljubavi.
I sada hodam kao mjesecar
po zlatnoj stazi sto na vodi sja
ostavljam svoj camac
da potone do dna
i trcim po vodi
mokrih stopala
u svjetioniku nasred mora
tvoji signali u noci
dragi, kada ces doci.
Mrezama za ljude,
lancima za ribe,
vezani su ljudi svi
oni disu kao jedan
citav svijet je svezan
konopcima ljubavi
Boje su u nama!
(by Jure)

p.s. Ne pamtim kada sam zadnji put napisala blog na svome jeziku, na Hrvatskom jeziku. Bilo je to prije nekoliko godina i sada si ne mogu pomoci nego napisati koju rijec koja nije na engleskom. U glavi mi je zbrka u srcu tisina...ma veze ja nemam o cemu beljezgam sada.

Sretan Bozic i Nova Godina!! Happy Holidays! And everything that goes with it.

I'll be back :-))

No comments: