Sunday, May 28, 2006

Storm in a Teacup

"Stadium Arcadium" new Red Hot Chili Peppers, double CD, album. I didn't know what to expect but I bought it and I have to admit it's one hell of an album. Jupiter and Mars two names for two CDs. Wicked!!!!!....This also means you have to get it too...of course if you're not broke...if you are then get someone to make you a copy...it's a good thing to have.

It's a little bit different sound this time...Great rhythm and vibe, and Anthony's (lead singer) voice is superb...Guitars are in sink with the riffs to remember:-)... I'm especially amazed by Flea's bass guitar playing... and drums are just adding to this amazing piece of music called "Stadium Arcadium".....Honestly you will hear some great bass on this album...I take my hat off to mr. Flea for being extremely good at what he's doing.

It's quite interesting how mr. Anthony is getting better with age...He looks damn fine and of course his singing energy is endless...
You do want to get better with age..The last thing that you do not want to is to suck with age...hahahahahahah.....how hilarous would that be......hahhahahhha....oh shit I have no idea why this now made me laugh....


So tomorrow is Monday...I always hated that day mainly because everyone else does...lol...Well not really....It's just that after weekend the last thing you want to do is go to work...And considering the thing that I was sick since Monday and finally this weekend started feeling better I'm still not looking forward to go to work...

BUT I should be happy for even having a job and being able to contribute to this society so I will stop complaining :-)

It came to my mind that my humour in the last few months went down..I used to be extremely funny but now I struggle.....lol......For example, for Miki's B-day today I tried to write something silly on her little B-day card and ended up sounding out of space, sending more like 'what did I wanted to say' message....

-Dee you need to work on this humour of yours - which just made me realize that I talk in third person which again brings me back to George Costanza from Seinfeld...lol.....I finally can say that he is my fav character ....oh man I have so much in common with that guy....hahahahaha....I keep wondering about things and asking weird/silly questions that most people never bother to even bug their mind with....

For example my friend and I went out for lunch last weekend and there was some dish that has in its name these words - Angel Hair -...?!!!!???!

WHO IN THEIR RIGHT MIND PUTS WORD -HAIR- INTO THE NAME OF SOME DISH THAT YOU ARE ORDERING IN THE RESTAURANT....You don't want word - hair - near any food let alone giving such name to something that you're going to eat...Did that ever come to your mind?? When I said this to my friend she started laughing and said that she never really thought of it....but honestly -Angel Hair- to call a dish!!??!....You may as well just go and puke.....lol.....silly people....

Or on that same day we went to the washroom and in there they played some really good old stuff...- better music than in the freaking restaurant....I said to my friend that they probably have a special DJ that plays music only in the washroom...How about a date in the washroom??....lol....With such good music you may skip the restaurant and go straight to the washroom....plenty of hair is in there hahahahaha........YUCK that just sounded wrong.....but well this whole thing about giving name to your food is funny......lol......Ok I'm out with this silly topic of mine...I don't know how I went from Red Hot Chili Peppers to hair and food and washrooms......lol.....

3 comments:

Miki said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA ti nisi normalna! You said your humour is gone are you nuts? It's working full speed! HAHAHAHAHAH
Only you can make a connection between RHCP ----> Hair ----> Restarurant -----> Washroom ----> Dj's ------> Music.....but to me it's a simple translations IT'S ALL ABOUT THE MUSIC! :D

I wanted to buy that cd but i haven't been to a regular cd store in a while. That used cd place has new cd's but at a higher price than other regular music stores. Oh and i'm broke...hahaha it's going to have to wait.
Funny thing i was listening to some radio station and the guy said he bought the Stadium Arcadium cd and he still can't form any kind of opinion of the album just because it has 28 songs!!! HAHAHA then he goes on how if you rent an RV and go to BC for a road trip while listening to that cd by the time you come back you might have some idea what the album is all about HAHAHAHAHAHA...hilarious. I only heard that song Dani California and i love it. Video is so wicked.

Now to Seinfeld. Listen to this. There is a new place opening in this city called "Kramers" hahaha and the picture of that crazy guy. LOL It's some kind of a cafe.

My cat is protesting again. I put her on the leash and now she's bitching. lol

Did I say that Anthony is really yummy? I think i did on our GROUP when you posted that topic about who is sexy? HAHAHAH I mentioned him....
OMG I just remembered. Pita mene Tadija last night who's Mr. Schneider ahhaahahaha (he saw that birthday card of yours) I said DRUMS. HAHAHAHA he's like what? I said well Dee knows i want the drums one day so we gave them the name hahahahahahahahahahahahahah

:DDDDDDDDDDDDD

Ajde cmoka dosta vise pisanja...
pa-pa :D

D said...

Hahahahahahaha Schneider drums hahahahahaahah......oh my I can't stop laughing .....you're crazy....hahahahaa.....Mr. Schneider, the same one who harrassed you in your dreams...remember when you used to tell me what you dreamt about when it comes to that wicked drummer hehehe.....

Yes, I think Anthony is HOT too...and see this new Red Hot Cili Peppers CD is kind of confusing...I like it..but it takes a lot to figure out how you really feel about it....I'll give it to you to make a copy and then you can create your own opinion...

'Dani California' is one of the good songs indeed....:-)

Miki said...

Oh yes i remember those all too well. Who could forget? That usually never happens to me so i guess MR.S was an exception! :D
After all he is amazing. No suprise there. :D

Super onda kad se naslusas tog cd-a onda cu ga ja odnjeti sebi da ga presnimim. I have i think 3 of their albums and i wanted to buy this new one so i have it in the collection but if you have it then it's no big deal. Samo cu ga copirati.
Kako posao???
Mi smo juce dobili kljuc od kuce i odmah isli i izbili jedan zid hahahahahahahahah jadna ta kuca dok mi ne zavrsimo sa njom.
Demolition people :D

Eto ajde javi se....cmoka i idem da vidim sta si pisala na novom topiku.
Cmoka
:D