Tuesday, February 20, 2007

past

I found this on my old web page (from 2003) and it made me smile...Anyway it's in my language so most of you will have no clue what it means lol...sorry about that but I just needed a place to post it again..


Sa Foruma Iskon

"Je li normalno ovo jutro puno namrgodjenih oblaka,je li normlano citati Sofokla i Hegela istovremeno i kasnije ih razlikovati,je li normalno da se svaku sekundu otkriva novi nacin napretka,je li normalno da Japanci uce nekoliko tisuca znakova,je li normalan onaj koji odgovori sto je normalno,je li Ante normalan ako trazi odobravanje Mirka,mozda da priupita i Slavka za misljenje?"....=Sto drugo reci osim da me ovo uvijek nasmije=.....

***
Jedna smijesna prica o mom frendu
Evo ja cu malo da skrabam pa cu vam ispricati jednu malu anegdotu.Jedan dan javi se meni moj frend (Branko) na msn-u i to nakon dugo vremena.Prva stvar koju me je pitao bila je:"Pogodi sta mi se desilo danas??" Pitam ja njega:"Sta", a on ce meni....."Bio ti ja na bazenu i kada sam krenuo da se obucem a tamo nema moje trenerke u kojoj sam dosao, a ni novcanika.Jedino sto sam imao na sebi je bio sorc i nisu mi uzeli patike i carape."....Ja sam naravno bila zaprepastena i pitam ga kako je otisao kuci i nije valjda u sorcu isao na subway....Uz to nisam si mogla pomoci nego sam se smijala kao luda.Njegov je odgovor bio da nije ni mogao ici subway-om jer nije imao ni kinte u dzepu nego je tako navukao svoju jaknu i u gacama isao kuci.......Ja sam se smijala kao budala zamisljajuci njega kako ide u sred ove zime kuci u gacama i pitala ga je li se smrzao.On je jadan rekao:"Ma vraga mi je bilo hladno...koliko sam bio ljut nisam ni osjetio." Moj je odgovor bio:"Da budes ti nosio skupu trenerku"...a on ce meni:"Jeste malo sutra.Trenerka bila dvadeset dolara.Ma ako ga uhvatim ima da mu je potrgam." Eto bilo mi ga je bas zao ali sam se poslije tog razgovora smijala jos dobrih dvadeset minuta i jos uvijek mi nije jasno kako netko moze da ukrade nekome odjecu.Ista stvar sa mnom i mojom jaknom koju su mi ukrali u klubu.Smijesno,a covijek misli ovo zapad i nema toga toliko ovdje kada ono gore nego tamo kod nas.No,ipak odjeca je samo odjeca ali zna biti krivo....Uh,toliko za sada jer knjige zovu.....Pozdrav svima...Bye bye!!!!
***
Ah, good old days.
Dee

No comments: